VIENNA
Monday, December 5, 2011
10 Bandaraya Terbaik Dunia
Assalamualaikum.. harini adam nak cerita serba siket pasal bandaraya terbaik dunia yang menarik dan anda sendiri pasni xterpikir pasal tempat ni untuk dijadikan salah satu destinasi pelancongan anda, adam dapat cerita ni dari akhbar mingguan so adam nak share la dengan korang :) harap korang layan peace!
Bandar raya Vienna mendahului tempat teratas paling berkualiti di dunia. Ia juga merupakan ibu negara Austria sekaligus menjadi tumpuan dan pusat kebudayaan, ekonomi dan politik negara itu. Dengan jumlah penduduk seramai 1.7 juta orangia mempunyai kelengkapan dan kemudahan asas terbaik selain sistem kesihatan yag di permudahkan untuk semua golongan rakyat.
Thursday, December 1, 2011
BIla adaM terkejut tengok blog ni -.-' WTF!! 2 minggu 1400?
Assalamualaikum semua!! Harini adam nak share la sikit ngan korang pasal sorang blogger ni...sebelum ni adam ada la sekali masok blog dia ni...tapi xperasaan pun pasal follower.. tapi ada la tadi adam tgok dia singgah kat blog adam.. adam pun try la ushan dia balik.. dalam satu entry dia ni.. dia ada cakap yang blog dia baru je 2minggu.. tapi follower dah 1400 -.-' WTFF!!! lol memang adam jeles tahap gaban la kan..adam ni yang berbulan2 lamanya buat blog tapi follower baru 150.. -.-' xley blah...ahahaaha xpelaa kalau korang nak tgok blog dia dengan lebih detail click gamba tu.. k peace!
Tuesday, November 29, 2011
Tahukah anda apa itu "VISCERAL FAT" yang juga di gelar The killer fat?
APA ITU LEMAK DALAM (VISCERAL FAT)?
Lemak dalam tubuh ada 2 (dua) jenis. Lemak subcutaneous, iaitu lapisan lemak di bawah kulit & juga lemak visceral, juga disebut lemak intra abdomen, yang tertimbun di bawah otot dan mengelilingi organ vital, termasuk di dalam perut buncit Anda. Lemak ini akan dimetabolisme di hati yang kemudian akan diubah menjadi kolesterol darah, sehingga sangat berbahaya bagi kesihatan anda. Ianya membaluti hati, jantung, usus, ginjal, hempedu dan lain-lain vital organ yg menjadi punca pada masalah jantung, diabetes, stroke, darah tinggi dan lain-lain.
Bila adaM sakit.. -.-'
ARGHHHHHHH!!!!!!!
Salam semua.. :(
Start je dari smalam sampai la sekarang.. gigi adam sakit sangat :( Geraham bongsu nak tumbuh kata Mak.. -.-' sakit dia tu bukan main lagi... rasa cam nak gigit je laptop ni bagi lumat.. -.-' kenapa lambat sangat dia nak tumbuh.. tak de ke cara nak bagi tumbuh laju siket??
kepada sesiapa yang tau cara nak lajukan gigi ni tumbuh atau cara nak atasi sakit ni... tolong la share ngn adam.. :( please... sakit sangat ni.. :(
Subscribe to:
Posts (Atom)
