Saturday, July 16, 2011

BuatDuit - Sistem Paling Mudah. Tidak Perlu Fikir Banyak. Sistem Matrik X 4

MUDAH - MURAH - LUMAYAN

Projek BuatDuit Besama-sama.
"Hanya dengan modal sekali RM20 anda berpotensi mendapat RM300,000 dalam masa 8 minggu sahaja! Kalau dapat 10% dari RM300,000 pun setel belanja raya…"

 

Projek ni simple! Timing memang kena sebab seluruh rakyat biasa tengah cari duit nak belanja raya. Modal RM20 je. Jadi, memang ramai mampu join. Saya nak ajak semua sebab nak bantu korang semua buat duit raya. Saya akan buat promosi besar-besaran dan berterusan dan bantu korang semua buat duit raya. Insya'allah berkat usaha semua kita akan selesa dan tidak akan berhutang untuk hari raya tahun ni.



Izinkan saya berbicara sejenak… dan tolong baca sampai habis.
Mari kita sama-sama renungkan…
Apa yang anda boleh dapat dengan duit RM20? Dua pinggan KFC? Dua kotak Dunhill? Empat pinggan nasi goreng USA? Terlalu kecil nilai RM20. Tak begitu…?
Bayangkan, jika anda laburkan RM20 dalam projek simple ini, anda berpotensi mendapat RM300,000 sebelum hari raya ini TETAPI jika anda abaikan, anda langsung tak dapat apa-apa. Anda tidak akan jadi miskin jika anda keluarkan RM20 sekarang TETAPI anda berpotensi menjadi orang yang berduit jika anda mengeluarkan RM20 untuk projek ini. Jadi sanggupkah anda membiarkan peluang ini? Sanggupkah anda berhutang hanya kerana nak tampung belanja hari raya? Sanggupkah anda membiarkan peluang yang boleh mengubah hidup anda hanya kerana anda risaukan duit RM20?
Ambillah keputusan bijak dengan memberikan diri anda peluang untuk berubah dengan permulaan hanya RM20. Saya ulang… hanya dua puluh ringgit.

Sekarang, cuba pertimbangkan sebab-sebab penting kenapa anda perlu ambil peluang ini......
Modal sekali RM20! Budak sekolah pun mampu. So, memang tak de masalah anda nak join. Kawan anda pun tiada masalah nak join. Siapa pon boleh join. Memang senang nak jalankan projek nih. Telalu mudah untuk di "jual". Mudah untuk diterima. Inilah salah satu faktor penting untuk menjayakan sesuatu projek buat duit iaitu "kos yang rendah". Sebabnya simple, orang yang nak buat duit memang kurang duit, jadi kalau projek nak guna modal besar memang susah. Yang ini hanya RM20 je. Ramai yang sanggup dan mampu. Lagipun bukan kena keluar duit berkali-kali. Sekali je seumur hidup.

Sistem matriks 4x4 "up grade by tier" - Tercanggih! Jangan samakan dengan sistem force matrik biasa. Sistem oneX menggunakan sistem matrik "upgrade by tier". Ini bermaksud anda akan mendapat pertambahan income setiap kali orang di bawah anda upgrade tier mereka. Dengan kata lain sistem ini melaburkan untung anda berulang kali. Walaupun bayaran di buat sekali sahaja tetapi untung anda berganda kerana sebahagian kecil keuntungan di masukkan kembali kedalam sistem untuk menjana untung yang lebih besar. Ini adalah inovasi baru dalam sistem matriks. Anda tak boleh lepaskan pelang ini.

Bilangan ahli matriks yang kecil tapi untung 20,000 kali ganda!Hanya sejumlah 340 orang untuk memenuhkan matrik dan anda boleh mendapat keuntungan sehingga USD99,000 (hampir RM300,000)! Ya, hanya 340 orang. Tak sampai seribu orang, malah tak sampai 500 orang pun. Sangat sedikit orang yang terlibat, tetapi keuntungan sangat besar iaitu dari USD5 menjadi USD99,000 iaitu hampir 20,000 kali ganda! Fakta ini sangat-sangat menarik jika dibandingkan dengan program lain yang memerlukan ribuan orang malahan jutaan orang. Di sini anda hanya perlu 340 orang sahaja!

Sistem automatis 100%. Pengaktifan dan upgrade berjalan secara automatis (di program dalam sistem). Dengan meletakkan USD5 (RM20) dalam akaun, pengaktifan akan berlaku serta merta dan apabila cukup wang dalam akaun anda, upgrade setiap Tier akan berlaku secara outomatis. Tugas anda hanya aktifkan akaun anda sekali sahaja dengan meletakkan USD5 dalam akaun anda dan memastikan ada orang masuk ke dalam matriks anda. Ringkasnya, letak duit USD5 kongsikan dengan 4 orang… tunggu duit berkembang. Simple!

Sistem matching 100% dari tajaan anda. OneX memberikan kita 100% dari income orang yang kita sendiri taja. Kalau orang yang kita taja dapat USD1,000, kita secara automatik akan dapat USD1,000. Kalau dia dapat USD10,000, kita FREE je dapat USD10,000. Ini bermakna jika anda ada 20 orang direct sponsor. Setiap mereka berpotensi mendapat USD99,000, maka anda akan berpotensi mendapat 20 x USD99,000 bersamaan USD1,980,000 iaitu USD1.9 juta (hampir RM6juta). Nota Penting: Bonus Matching ini tak termasuk duit dari matriks anda. Ia adalah tambahan. Duit matriks tetap anda akan dapat walaupun anda tidak ada menaja seorang pun dengan syarat ada limpahan dari orang-orang di atas anda. Best kan? So, rajin-rajin la menaja.

Boleh bikin duit walau tak menaja. Ini tak mustahil sebab anda boleh mendapat limpahan dari penaja atau upline anda atau limpahan dari orang-orang di atas anda. Sesiapa sahaja yang berada dalam matriks anda akan memberikan bonus pada anda. Tidak kira siapa menaja mereka. Dengan ini, walaupun anda tak menaja langsung. Anda berpotensi mendapat USD99,000 (hampir RM300,000). Oleh itu pilhlah penaja yang aktif anda akan mendapat "manfaat" dari beliau.

Income berulang dari network yang sama. Sistem berjalan dalam 2 Stage. Stage 1 berpotensi memberikan USD5,860 dan Stage 2 memberikan anda USD93,600. Apa yang menarik ialah Stage 1 dan Stage 2 menggunakan matriks/hirarki yang sama. Anda tak perlu berkerja lagi dalam Stage 2. Network yang sama akan memberikan keuntungan yang lebih dalam Stage 2. Tugas anda hanyalah mengaktifkan akaun anda dengan USD5 dalam Stage 1 dan anda akan mendapat pendapatan berulang sekali lagi tanpa perlu membina matriks baru dan tanpa keluar duit poket sekali lagi. Perfect!! Memang best! Sapa tak mau… kerja sekali, untung berkali-kali.

Timing!! Sistem ini baru bermula. Ia akan dilancarkan serentak di seluruh dunia pada 25hb Jun 2011 ini. Jika anda daftar sekarang dan lengkapan matriks. Sekaligus minggu berikutnya anda akan mendapat USD5000! Selepas itu ianya akan bergerak sendiri sehinggalah anda mandapat sehingga hampir USD100,000 iaitu bersamaan RM300,000. Dalam sistem matriks sebegini, timing sangat penting.

Inilah LAPAN sebab-sebab penting kenapa anda "WAJIB" join projek ini. Modal rendah, kerja mudah, pulangan lumayan. Bayangkan kesukaran anda kalau bajet ciput masa hari raya nanti. Macam-macam nak pakai duit... baju raya, kuih raya, duit raya anak-anak buah, belanja balik kampung… macam-macam…. Semua pakai duit. Nak harap duit gaji semata-mata memang tak cukup. Kalaulah ada duit tambahan 5-6 ribu, boleh setel semua. Kalau dapat lebih lagi la best… boleh setel hutang lama. Silap-sila bawak kereta baru raya ni… Amacam? Best tak?
So, jangan kedekut dengan RM20 anda. Tak miskin pun kalau lesap RM20 tu…. Letakkan duit tu dalam projek genuine ini. Lepas tu kongsi peluang ini dengan kawan-kawan, insyallah mereka akan join sebab murah, simple dan lumayan.

Apa lagi? Bertindaklah segera. Kalau tunggu lagi nanti orang rembat pulak peluang ini. Lagipun rugi besar kalau orang rembat plak kawan-kawan kita. So, klik DAFTAR sekarang jugak dan buat PEMBAYARAN terus! Lepas tu jangan lupa bagi tau kawan-kawan pasal projek ni. Takkan nak kaya sorang je…..


TAWARAN TERHAD! Penghulu nak bagi best offer untuk orang yang register awal. Penghulu dah siapkan strategi promosi. Peringkat demi peringkat. Berterusan. InsyAllah… Penghulu akan cuba memenuhkan matriks dalam masa terdekat. Jadi semua orang yang duduk dalam matriks BuatDuit.page4.me akan mendapat limpahan downline. Kalau tak banyak… sikit. Lebih cepat anda daftar dan bayar lebih cerah peluang anda untuk dapat spillover ini. Ini bukan janji, tapi ini adalah azam dan misi. Semoga Allah memberkati.
NOTA: Jangan lupa 100% Matching bonus; dapat sponsor seorang tambah potensi income USD99,000. So, menaja lebih baik dari mengharap spillover.



KONSEP PENIAGAAN

Program OneX dibina oleh QLxchange yang menjalankan perniagaan emas dan perak secara trading. OneX di cipta untuk semua orang mendapatkan cukup dana (fast-start) bagi memulakan perniagaan emas dan perak bersama QLxchange. Program OneX merupakan satu program matriks 4x4 dan menggunakan system baru yang bersifat "upgrade by tier" dan "pay to upline". Program ini dibuka penyertaan ke seluruh dunia dan sehingga kini mempunyai pengikut dari seluruh pelusuk dunia seperti Amerika, Eropah, Afrika dan tidak ketinggalan Asia. Sehingga kini seramai 200,000 orang telah mendaftar secara percuma dan menanti dengan penuh keterujaan tarikh pelancaran 28hb Julai 2011 ini. Program ini amat diminati dan menarik minat ramai penggiat system matriks dan network bisnes dari seluruh dunia kerana modal yang kecil tetapi member pulangan 20,000 kali ganda dengan hanya melibatkan 340 orang peserta. OneX bukan gifting program (program sedekah-sedekah) kerana setiap kali ahlinya upgrade, mereka (ahli) akan diberikan sesi kursus (dalam bentuk elektronik) berkaitan perniagaan emas dan perak.


FAHAMI, BAGAIMANA DUIT ANDA TERJANA!

ο Sebagai permulaan daftar PERCUMA dalam system OneX.

ο Jangan lupa untuk mengesahkan (verify) email anda selepas mendaftar.

ο Apabila anda mendaftar, anda berada dalam Stage 1, Tier 1 dan anda berada di puncak matriks anda.

ο Untuk mengaktifkan akaun anda, sila dapat kan KEY daripada syarikat atau mana-mana Trader atau sesiapa sahaja yang mempunyai KEY. KEY di jual dengan harga USD6. Anda boleh mendapatkan KEY dari Trader kami dengan nilai RM20.

ο Terdapat dua Stage dalam sistem ini Stage 1 dan Stage 2. Kedua-dua Stage ini terdiri dari orang yang sama di dalam matriks anda.

ο Setiap Stage mempunyai 4 Tiers.

ο Setiap Tiers perlu diaktifkan (Upgrade). Pengaktifan setiap Tiers akan berlaku secara automatis apabila terdapat wang yang cukup dalam ewallet anda. (System akan secara automatis dengan memotong wang untung di dalam ewallet anda. Ini bermakna anda tidak perlu mengeluarkan duit dari poket sendiri).

ο Setiap kali anda Upgrade anda akan mendapat Kursus percuma yang boleh di download dari back office.

ο Peraturan pengaktifan (Upgrade):

• Bagi Stage 1 - Tiers 1, 100% bayaran di beri kepada upline diatas anda. 
• Bagi Tiers yang lain, setiap kali anda Upgrade bayaran tersebut diberi kepada:
• 50% kepada upline yang layak (Qualified Upline)
• 50% kepada penaja upline yang layak tersebut (Sponsor of the qualified Upline). Inilah yang memberikan Bonus Matching 100%.

~ Bayaran upgrade Tier 1 di bayar kepada 1 level upline* ( Stage 1 = USD5, Stage 2 = USD80)
~ Bayaran upgrade Tier 2 di bayar kepada 2 level upline* ( Stage 1 = USD10, Stage 2 = USD160)
~ Bayaran upgrade Tier 3 di bayar kepada 3 level upline* ( Stage 1 = USD20, Stage 2 = USD320)
~ Bayaran upgrade Tier 4 di bayar kepada 4 level upline* ( Stage 1 = USD40, Stage 2 = USD640)

Nota: If the selling member receiving a commission payment is not at the same Tier level or above of the member who is upgrading, they are not qualified. The software will look upline of the originally targeted member for the first member who is qualified. Once found, that member will receive the commission and their sponsor receives any paid Matching Bonus.



Dalam system OneX, jika anda tidak menaja walau seorangpun anda masih boleh mendapat semua bonus berjumlah USD99,460 dengan syarat anda dapat limpahan dari upline atau penaja atau sesiapa sahaja di atas anda. TETAPI jika anda menaja anda akan dapat bonus berganda dari system 100% Matching. Iaitu anda akan mendapat bonus sebagaimana orang yang anda taja sendiri. Jadual di bawah menggambarkan jumlah bonus yang anda akan dapat dari bilangan tajaan anda. 

RINGKASAN TINDAKAN

STEP 1: Daftar percuma di sini. (Sila klik button Daftar Sekarang).

STEP 2: Masukkan wang USD5 ke dalam QLreserve. Ikut prosedur berikut:

a. Masukkan RM20 ke akaun Trader pilihan anda (Dari SENARAI TRADER)

b. SMS ke Trader pilihan dengan format:
< Bank> < Tarikh>
Contoh:  onex RM20 buatduit PBB 02052011 22:30

c. Trader akan menghantar (transfer) USD5 ke dalam QLreserve anda dalam tempoh 24 jam dari masa anda menghantar SMS pembayaran. Sila semak QLreserve anda dari masa ke semasa kerana Trader tidak akan menghantar makluman kepada anda. Sebarang keraguan transaksi akan melewatkan urus niaga.

TANPA GUNA TRADER
Anda boleh juga mendeposit QLreserve anda dengan menggunkan kad debit atau kad kredit anda sendiri. Hampir semua kad debit atau kad kredit bank tempatan diterima asalkan kad tersebut mempunyai logo MasterCard atau VISA. Maka, anda boleh gunakan kad debit bank tempatan seperti kad Cherry Maybank dan sebagainya. Setiap transaksi di caj USD3.00. Jumlah maksima per transaksi ialah USD20. Jika anda mendeposit USD5 anda akan tetap di caj USD3.00.
Prosedur:  Klik menu "Deposit Fund", masukkan jumlah deposit , tanda (mark) pada "QLXpay", klik "Calculate", isikan "Card Number", "Expiry Date" dan "CVV"; klik "Add Fund". Ikut langkah selanjutnya seperti dipapar di skrin
Nota: Semua transaksi atas risiko sendiri. Penghulu buatduit.page4.me tidak bertanggungjawab atas sebarang masalah yang timbul semasa atau selepas transaksi yang disebabkan oleh kecuaian anda atau apa-apa jua sebab lain.

STEP 3Upgrade Stage One – Tier 1. Ikut prosedur berikut:
a. Login www.onex.me
b. Klik "Upgrade" pada menu di sebelah kiri.
c. Klik "Purchase Upgrade from QLreserve".
SIAP!  Anda telah upgrade Stage One-Tier 1.

Nota: Tier berikutnya akan di upgrade apabila anda mempunyai QLreserve (ewallet) yang cukup. USD10 untuk Tier 2, USD20 untuk Tier 3 dan USD40 untuk Tier 4. Anda mempunyai pilihan untuk Auto Upgrade atau Manual Upgrade. Anda juga boleh terus memasukkan sejumlah USD75 untuk upgrade semua Tier secara sekaligus. Stage Two berlaku dengan prosedur yang sama tetapi jumlah bayaran berbeza. Stage Two : Tier 1 – USD80, Tier 2 –USD80, Tier 3-USD160, Tier 4-USD320.

STEP 4 Sebarkan link anda www.onex.me/username anda dan penuhkan matriks anda secepat mungkin. Pendapatan anda akan bermula apabila downline di bawah anda mula upgrade akaun mereka.

STEP 5:  Tunggu duit rolling dalam ewallet anda dan cairkannya dengan cara-cara yang dinyatakan di bawah.


WITHDRAWAL
Semua pendapatan akan dimasukkan oleh sistem ke dalam e-wallet masing-masing. Terdapat 3 cara untuk mencairkan e-wallet kita:
1. Jual e-wallet kepada orang baru. Orang baru akan memberikan andacash (RM).
2. Jual e-wallet kepada mana-mana ahli jua yang mahu. Mereka akan memberi cash (RM) kepada anda.
3. Withdraw dengan menggunakan processor. OneX menggunakan SolidTrust Pay www.solidtrustpay.com sebagai processor buat masa ini.Processor akan memasukkan wang komisyen ke dalam kad Debit (atau Kad Kredit) kita dan dapatkan cash RM dari mesin ATM di Malayisa.
Nota: Pihak OneX sedang berusaha untuk membina money processor sendiri dan dijangka akan boleh di gunakan dalam masa terdekat.


TESTIMONI
Tiada lagi testimoni (cepat, masih awal!!!)

Now let me get into the details and to start I will quote part of the main PDF presentation that I received from my Upline.

″QLxchange™ introduces OneX™.
We realize for someone to be successful in today’s opportunity programs, the company must provide an easy, nearly fail-proof way for its members to earn enough income to pay for it and at the same time require no sponsoring to achieve that goal. We have done exactly that by creating this super easy program. These goals have not only been accomplished, but OneX can produce a fabulous income all by itself. So watch out, because the fuse is lit and it is about to explode!
The cost of admission into QLxchange is FREE, however, to be placed in the program and earn an income you need to pay a one time out of pocket fee of $5 (or 1 x $5 = ?). By the way, that is the clue for the reason behind our name. One (1) times (X) $5. That’s right, one times five dollars, we did place the decimal point correctly. It would certainly be worth a price ten times or even 100 times more. We did say you can earn an income without recruiting, which is not only true, it can easily become a massive income! However, if you simply share this program with people you care about your income should go through the roof. The potential income for you, if you do not share this with anybody is about $100,000. For everybody you do share OneX with, you add an additional nearly $100,000 to your potential income. Justask yourself, “who wouldn’t be willing to pay $5 for a huge income opportunity as easy as this one?


SENARAI TRADER
Jika anda tiada kad kredit/kad debit untk terus mendaftar ke OneX, anda boleh activate melalui trader. Anda bebas menghubungi sahaja trader mengikut geografi atau feng shui anda sendiri di bawah.


  •  Sabri Osman. (Kulim)
Akaun Bank: Public Bank / 4-9395574-24 / Sabri Osman
RHB Bank / 1-02032-0022330-6 / Sabri Osman
SMS: 016-4455070

  • Sainam Ahmad.
Emailahmadsainam@yahoo.com 
SMS : 014-2783251

Perhatian
Banyak pertanyaan berhubung registration. Anda boleh terus activate akaun dengan menggunakan kad kredit/debit anda atau mendapatkan key dari saya. Saya akan transfer e-wallet ke akaun anda untuk anda activate akaun anda sendiri.


PELUANG LEBIH BESAR
Sistem OneX akan berlangsung dalam dua Stage; Stage One dan Stage Two. Setiap Stage ada 4 Tier. Selepas anda melengkap kedua-dua Stage anda akan di tawarkan Phase Two. Dalam Phase Two ini anda boleh membina hirarki/matriks dengan orang-orang baru atau mengulangi orang yang sama dalam Phase One. Maka, anda boleh lagi membina income besar yang berterusan.

Setelah anda membina pendapatan hebat dengan system OneX, anda dijemput menyertai system kewangan QLxchange. Di sini anda boleh sekali lagi membina pendapatan yang lebih hebat. Dan yang menariknya anda hanya perlu gunakan orang-orang yang sama di dalam matriks OneX anda. Untuk mengetahui apa yang ditawarkan oleh QLxchange dan bagaimana mekanik penjanaan pendapatan sila muat turun informasi dari link INI .

Ambilah peluang ini. Mudah dan senang. Tidak banyak kerenah. Semua orang boleh buat. Hanya RM20 anda mampu bina pendapatan anda. Bertindak segera sebelum rakan anda jumpa orang lain. Peluang terbuka luas di hadapan. 


Ikhlas,
Zaidi Mohd Shariff
Sabri Osman
Sainam Ahmad
Project Buat Duit Bersama-sama..

No comments: