Friday, 20 May 2011

Maaf secara terbuka..

Assalamualaikum...

Dah lama dah xserabut kepala...hari ni adam agak serabut la bila ada message dari someone yang adam pernah sayang sangat2 dulu... Dia cakap adam jatuh kan maruah dia... hurmm.. pernah ke dia pikir maruah adam? pernah ke dia pikir perasaan adam? hati adam? pernah? . Dia cakap dia xpernah nak jatuh kan or rosak kan nama adam.... 10 bulan adam kenal dia....Adam sayang dia... pernah adaM rosakkan nama dia? pernah adam jatuh kan nama baik dia? adam cerita berdasar kan cerita sebenar... Kalau itu buat kan awak rasa macam tu...
Adam dengan 10 jari memohon maaf andai adam ade terkasar bahasa, tersepak terajang... Adam hidup pun bukan nye lama... Adam maafkan semua kesalahan awak sebelum ni.... 1 je adam mintak.... tolong jangan ganggu adam lagi... sekian terima kasih!

No comments: