Wednesday, 9 March 2011

aku ,Mak Datin & McD

     Salam..Hari ni adam ade cerita siket nak kongsi.. Ade laa satu hari nie adam pegi McD dengan Kery (kawan). Sampai je kat McD tu, Kery suruh adam masok dulu nanti dia follow nak call gf jap kte nye (dalam kereta).

     Adam pun terus pergi kat kaunter tu beratur. Depan adam ni ade la sorang Makcik.. macam orang kaya je..Mak Datin la rasa nya.. Dia ade sorang anak dok men lari2 kat blakang adam ni..
 Buas & nakal anak dia tu.. tengah sy beratur..Tiba2 anak dia tolak saya dari blakang.. kena la Mak Datin tu.. Mak Datin tu tak marah.. Dia tgok je.. Tibe2 anak dia tolak lagi.. (dalam hati mampus aku  -.-') Mak Datin tu tgok sy dengan renungan yg tajam . Uuuuuu... seram2... dia mula bersuara " adik xbaik adik buat cam ni " adam diam je kelu lidah nak berkata. kang xpasal orang ingat adam ni gatal tangan -.-'.

       Sampai je giliran si Mak Datin ni buat pesanan makanan, dia pun order laa .. masa nak bayar je .. dia selongkar abis beg tangan dia.. Dengan muka blur adam cakap lam hati "apa kena Mak datin ni ?" TIBA2! JENG! JENG! "AWAK CURIK DOMPET SAYA KAN?" dengan muka yang bengis -.-' Mak datin tu tuduh adam curi dompet dia . Adam pun cakap la " ape makcik cakap macam tu, xbaik oh tuduh2.. saya xperlu duet sape2 nak beli makan kat McD ni " Mak Datin tu bersuara kasar Kali ni " PENCURI! TANGKAP DIA NI BAWAK PEGI BALAI"  perkerja2 McD tu pun lari la datang pegang aku..

       TIBA@ Kery bersuara "OI! KORANG NAK BUAT APA NGAN KAWAN AKU?" Mak Datin tu Bersuara perli "Ni kawan awak xde duet ke nak beli burger sini? sampai nak curi dompet sy?" Kery pun menjawab "abis ni dompet sape yang saya jumpe tepi kereta BMW hitam tu ?" Mak Datin tu dengan selamba menrampas dompetnya di tangan Kery dan terus pergi ke kaunter dan membuat bayaran lalu ingin beredar. Belum sempat je dia sampai di pintu keluar adam pun cakap la camni " Senang nye makcik tuduh saya, malukan saya depan orang ramai.. lepas tu makcik nak BLAH! macam tu je?" Mak Datin tu dengan selamba menjawab " awak nak ape? duet? " dia menghulur kan RM300 kepada adam..

     "Saya xmati la makcik kalau xdapat duet tu, saya nak makcik minta maaf" adam pun dah terbakar ngan makcik tu.. "ahhh " makcik tu terus berhasrat untuk keluar.. adam menarik tangan Mak Datin tu.. Lalu Mak Datin tu menolak adam DUMMM!! jatuh adam...



      Adam pegang kepala adam sakit , aduhhh.... tp ade yang xkena... KENAPA McD bertukar jadi bilik adam ni???????? YA ALLAH adam mimpi rupenye.... aduhh xnak sakit pulak jatuh katil nie -.-'  maaf ye.... hehehe

19 comments:

eiei =D said...

hahahh .. sengal!!

btw , thanks ;]

dah tersenyum dah nie ;D

Adam Zulhilmi said...

awww... ok ok :)

FATIN AIDAA namaKU said...

hahaha...
marah bley x???
igt kan btool..
dramatik sungguh mimpi..
nice..:)

Muslimah Optimis said...

hahahahahhahah..pandai no adam wat cerita..hehehe...

kodokecik™ said...

cisss....hehhhe...suspen dok..

Adam Zulhilmi said...

bhhahaha... :P

nikinani said...

cettttttttttt...
igtkan betol2 da.....
bajet dpt blanje topup imvu...ampesss......
pat0tnye sambungan kan..tetibe pepsi tumpah kat suar...rupenye adam tekencing atas katil...wakakakakakkaka....

Adam Zulhilmi said...

bhaha...nik kureng.. -.-'

DaK CoMoT said...

haishhh adam...punya neves comot baca2 last2 mimpiii...adesssss

Adam Zulhilmi said...

bhahaha.... -.-'

farhanny said...

haha . poyo nye . ingatkn betol, ade rase marah gak kat mak datin tuh awal2. rupenye mimpi ja ;P

~ejad zone~ said...

exited je aq bce,,
sengal tol

Adam Zulhilmi said...

bahahaha.... -.-'

zezolla_atin said...

cemas gak waktu baca

las2 mmg gelak besar !

mr E oSk gurL said...

x aci...igtkn betul td....ceit....=(

♥yaya budak suka embun♥ said...

hahahahahahahaaha..ngek la adam ni

ninasri said...

ingat btul tdi..alih2 mimpi jaa..ha2..

bulat said...

huh bersungguh kot ceq baca...
mmg nk kena eh cik adam oi...
so pas entry dh bley tdo k??

shaheeramaria said...

==' menyesal baca.