Friday, 20 May 2011

Bila adaM cakap adaM suka cerita ni adam suka la!!



Assalamualaikum! woot2...

haha.. entry kali ni adam nak cerita pasal cerita anime dan kartun yang paling adam minat... Ingat adam dah 21 tahun xminat tengok cerita kartun ke? adaM ni memang suka melukis dulu...sebab tu adam minat kartun... yang pelik nya..Adam kalau nak tengok kartun pun adaM memilih.. nak tau criteria2 kartun yg adma suka?



antaranya :

1. Watak dalam cerita tu mesti menarik
2. Mata dalam kartun itu cantik
3. Karekter dan cara lukisan watak perempuan menarik
4.Cerita yang memerlukan otak untuk berfikir

ni laa cerita kartun/anime yang adam minat... adam la minat korang adam xtau plak..hehe



BLEACH




Sakura & Syaoran wallpaper
SAKURA CARD CAPTOR




AIR GEAR




SAVE OUR KING!




slam dunk, slamdunk, slam dunk wallpapers, slam dunk anime
SLAM DUNK




GIRL FROM HELL




YU YU HAKUSHO




PLEASE TEACHER




RAGNAROK THE ANIMATION




CHRONICLE OF THE WINGS



ni laaa citer kartun yg adam minat...kalau korang berminat pi la cari website yg ade citer kartun ni... :)

4 comments:

Sunah Mohammad said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

adam!!! kebanyakan anime yang adam suka tu akak suka!!! ahahaha~ bleach paling teramat suke! sakura card captor, chronicle of the wings, god save our king!, salm dunk, yuyu hakusho..hehehehe...

gensomaden saiyuki takde eh? :p

Adam Zulhilmi said...

hahaha.....tu yg paling adam minat la akak.. -.-'

Kays said...

ni mesti kaki tengok animax ni... tak pun hentai. hahaha

mikro_kokus said...

<---minat gilak BLEACH..... tiap2 minggu mesti download huhu~