Wednesday, 27 April 2011

Mak!!! adaM nak makan ni boley x????

assalamualaikum.. woot2~

Harini Adam nak cerita pasal makanan!!!.. tapi kali ni Adam xkira... bia lembik..masin or masam..adam tetap nak makan benda alah nie...hahaha.. :) korang nak tau ape makanan yang adam teringin sangat nak rasa tu?? perghhh.... best .. ooo ... makan ngn wasebe dah meletop sedap nye ni kalau try ngn sambal belacan adam xtau laaa.....selamat berhibur dan selamat menelan air liur~ weee~

video


bhahahahaha.....ade sape nak joinn adam makan???? bape ekor korang nak??? bhahaha...

6 comments:

Elena Eqmar said...

eiwwww.....gilerrrr....nk makankah..??? jemput la mkn sorg2...elin tak sanggupppppp.....eiiwwwwww....nk eiww byk2 kali...eeeeiiiwwww

IQ = Iez Qis said...

euwwww~~~ hehehe... xsggop2

Sunah Mohammad said...

adam nak sangat ke makan ni??? gggrrrr!

bulat said...

ish xgamak eh..

H Y D E said...

eeeiii.. rancangan Andrew Zimmern Bizarre Food ni kan? baru tadi tengok dia jalan2 kat New Delhi makan benda2 pelik. gilos~

syudsyuda said...

hahahahahai! geli 2.. jantung dia degup2 lg 2.. jemput ler mkn.. ^^